Gondolj csak bele… egy hegymászó hány órát tervez, mire sikerül elérnie az általa megmászni kívánt hegynek a csúcsát? Hányszor járja meg ugyanazokat a lépcsőfokokat az akklimatizáció során, mielőtt megkísérelné a csúcstámadást?

Az elővigyázatlanság, a túlzott merészség, a kapkodás, könnyedén az életébe kerülhet.

Mi a helyzet az erőfejlesztő edzésekkel?

Ugyan a veszélyességi fokát tekintve messze nincs a hegymászókhoz képest, ugyanakkor mindenképpen lehet párhuzamot vonni a tervezés, előzetes felkészülés, türelem, és a hosszan tartó motiváltság témakörében.

Ahhoz, hogy a tested átalakuljon, ahhoz, hogy az életviteled megváltozzon, korántsem elég egy-két hónap… Ezzel jobb, ha már az elején tisztában vagy!

Sokan azt hiszik, hogy varázsütésre minden megváltozik, amint elkezdenek edzeni. Ez sajnos egyáltalán nem így van.

  •  Honnan tudod például azt, hogy egy átlagos csoportos edzésen, ahol 30-an vannak, ott az elvégzett gyakorlatok, pont a te céljaidhoz alkalmazkodnak? Például, ha teljes mértékben kezdő vagy, biztos, hogy kézenállásos nyomással kellene kezdened?
  • Biztos vagy benne, hogy az az intenzitási szint, segít a technikád tökéletesítésében akkor is, ha 200 a pulzusod az egész edzésen és szinte már szédülve csinálod meg az óra felét?
  •  Miért hiszed azt, hogy ha 1 héten keresztül napi 2 magas intenzitású edzéssel “gyilkolod” a tested, akkor az a te javadra fog válni?

Az otthoni edzések során a tervezést, előzetes felkészülést, és a hosszan tartó motiváltság fenntartását az edző végre tudja hajtani, azonban van egy dolog, amiben ugyan valamennyire tud segíteni, de sokszor ezt az egyénnek magában kell lerendeznie.

Ez a türelem.

A hegymászók éveket, évtizedeket várnak arra, hogy elérjék a céljukat. Neked évtizedeket nem kell várnod, de gyakran azt látom, hogy heteket sem vagyunk képesek várni.

Mindent egyből, azonnal, a lehető legkevesebb befektetett energiával szeretnénk elérni.

Mindig azt mondom a vendégeimnek is, hogy ha hiszel abban, hogy, amit csinálsz az jó (és nem 500%-kal van elrugaszkodva a valóságtól 🙂 ), akkor hidd el, hogy meglesz az eredménye. Ne hagyd abba azért, mert éppen rossz napod van. Tarts ki, és folytasd a munkát!

Ha kezdő vagy akkor az alábbiakra figyelj:

  • Technika helyes megtanulása
  • Alacsony intenzitás, hogy végig tudj gondolkodni és koncentrálni edzés közben
  • Ne érdekeljen, hogy más mennyivel előrébb tart, ő is így kezdte
  • Légy türelmes, egyszer te is arrébb fogsz tolni egy hegyet! 😉
  • Ne hagyj ki edzést! Ne ez legyen az első, amiből lejjebb adsz, mert szokásoddá fog válni.

Naa és elkezdtél már Parádés Sportolóvá Válni? 🙂

Ha szeretnéd gyorsan megtudni, hogy dolgozhatnál-e ezzel a programmal, akkor katt ide:

https://www.surveypage.com/doblerakademiateszt

Szeretnéd kipróbálni a programot?

 

Ha szeretnéd kipróbálni az első edzést, hogy biztosan tudd, ez a neked való program, akkor most itt a lehetőség!

 

Öltözz át, készítsd elő a törölköződet, és kattints a 'Kezdjük az első edzést!' gombra!

 

A 'Kezdjük az első edzést!' gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat és feliratkoztál a hírlevelünkre.

Kérlek nézd át a promóciók mappát is, illetve ha esetleg spambe kerülne a levél, kérlek írj nekem, és megnézem mi lehet a probléma!

Gratulálok, sikeresen feliratkoztál, e-mailben elküldtük neked az első edzést egy extra AJÁNDÉKKAL! Figyelem! Ha Gmail-es e-mail címmel rendelkezel, akkor javasoljuk, hogy a "Promóciók" fül alatt található mappát is ellenőrizd!